środa, 23 stycznia 2013

Decoupage -powrót

Komplet świeczników i szkatułka dzielona na 4. 

Witam wszystkich zaglądających, obiecałam, że wezmę się do pracy i tak też się stało. Tym razem mam do sprzedania kilka kompletów. Mam nadzieję, że się spodobają.


Tym razem do wykończenia użyłam koronki oraz wstążki szyfonowej a także maleńkich cyrkonii.


Zegar i szkatułka ( 4 przegródki) -pierwszy raz porwałam się na zegary więc proszę  o wyrozumiałość:)



Zegar i pudełko na chusteczki. Zegar nie ma jeszcze cyferek, waham się jak mają wyglądać...niedługo wykończę...  








Komplet drewniany, niebieskie delikatne kwiatuszki, wykończony wstążką atłasową i szyfonową oraz delikatnymi kwiatuszkami zarówno na kokardkach jak i na wzorze, czego być może nie widać dokładnie na zdjęciach.





1 komentarz:

Share it