sobota, 24 marca 2012

Ramki na zdjęcia

Zaczęło się od ramek na zdjęcia...muszelki, makaron, sznurek lniany...i takie tam






No właśnie dawno,dawno temu zaczęłam...no właśnie od czego zaczęłam? moja historia zaczęła się gdy byłam nastolatką,już wtedy ozdabiałam butelki, malowałam na szkle i ozdabiałam ramki, byłam za podarunkami ręcznie zrobionymi... więc każdy znajomy, każda przyjaciółka była obsypywana moimi udanymi bądź mniej udanymi pracami...:)Jak tak teraz myślę to już w szkole podstawowej robiłam na szydełku lub drutach ubranka dla moich nielicznych lalek...więc swoje prace i poziom zadowolenia z nich testowałam na moich plastikowych przyjaciółkach, z tym że one były zawsze zadowolone:) No ale z tamtego okresu ( być może NA SZCZĘŚCIE ) zdjęć nie posiadam:) No ale wracając do tematu...to są ramki moje pierwsze dzieła:) Jak widzisz makaron był mi bliski od zawsze ( kiedyś to wyjaśnię:) ) są też muszelki, patyki, cynamon oraz mój wymysł - szyszkowe kwiatki, ten motyw wykorzystałam później na lusterka:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Share it